תאורת רחוב סולארית

בשנים האחרונות כדור הארץ נמצא במשבר אקלים ואנרגיה גלובלי חמור ביותר והמגמה מתמשכת ומחריפה עם הזמן- עובדה מצערת אשר גורמת, בין היתר, למחירי החשמל לעלות משמעותית. התייעלות אנרגטית תוך שימוש במקורות אנרגיה ירוקה ומתחדשת זו מטרת העל של חברות וארגונים בכל תחומי החיים ובכל רחבי העולם .

כידוע, השמש היא מקור האנרגיה המתחדשת העצום והמשמעותי מכולם והיא מהווה תחליף מצוין לאנרגיה חשמלית. בשנים האחרונות ישנה התקדמות טכנולוגית משמעותית בכל הקשור לאנרגיה סולארית, מהשמש. מאחר ומזג האוויר במדינת ישראל הוא שמשי רוב ימות השנה ברור לכולנו כי השימוש בתאורת רחוב סולארית הוא פתרון ירוק וידידותי לסביבה , חסכוני, יעיל ובעל יתרונות רבים נוספים.

לידסאן היא חברה בינלאומית, חלוצה בתחומה, העוסקת בתחום האנרגיה הסולארית וזו שמובילה זה שנים רבות את המהפכה הירוקה בתחום תאורת רחוב, בכלל, ובתחום תאורת רחוב סולארית, בפרט, הן בארץ והן בעולם. אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר וברכיבים המובילים בשוק כדי לייצר תאורת רחוב בעלת טכנולוגיה ירוקה, חסכונית, אמינה השומרת על איכות הסביבה.

החברה מייצרת תאורה סולארית המותאמת לסטנדרט האקלים הישראלי והמגוון וכיום היא מחזיקה במוצר החזק, האיכותי והאמין ביותר שעומד בסטנדרטים ובתקנים הבינלאומיים המחמירים.

לידסאן היא הייצרן המוביל והוותיק ביותר בתחום  תאורת רחוב סולארית. גופי התאורה המיוצרים בלידסאן הרבה יותר בטוחים מהתאורה החשמלית אשר מחוברת לרשת החשמל. גופי התאורה שהחברה מייצרת הם החזקים, האמינים והמובילים ביותר בשוק בשנים האחרונות וניתן לראות את השימוש בטכנולוגיה היוצאת דופן ואת גופי התאורה המיוצרים על ידה במקומות ובפרויקטים רבים ונבחרים ברחבי הארץ. 

לשימוש בתאורת רחוב סולארית ישנו יתרון עצום נוסף: היא אינה תלויה בשימוש בתשתית החשמל הסביבתית ולכן ניתן להתקינה בכל מקום. התחזוקה שלה נמוכה, קיים חסכון כספי עצום בעלות ההקמה וכן חסכון כספי ניכר בתשלומי החשמל ובצריכת החשמל לטווח הארוך. במקביל ליתרונות אלו, לשימוש בתאורה סולארית ישנו יתרון גלובאלי והוא השמירה על איכות הסביבה: צמצום זיהום האוויר ומזעור הפגיעה בחי ובצומח.

לתאורת רחוב סולארית מגוון רחב של שימושים, הן בשטחים קטנים ומצומצמים והן בשטחים ציבוריים וגדולים, כמו למשל: בכבישים, אזורי פנאי, שבילים, צמתים, איי תנועה, כיכרות עירוניות, כבישים מהירים, חניונים, פארקים ועוד… 

הטכנולוגיה המתקדמת שמייחדת את חברת לידסאן בתחום תאורת הרחוב הסולארית היא היכולת ליישם שליטה מרחוק על פרויקטים, שליטה מרחוק על קבוצת מנורות ועד למנורה בודדת. מדובר בתאורה סולארית שמנותקת לחלוטין מרשת החשמל הקונבנציונלית, היא אינה תלויה כלל בתשתיות ובאספקת חשמל.

מטרת העל של לידסאן היא להמשיך ולהתקין את גופי תאורת הרחוב הסולארית שלה בכל מקום , במקום גופי התאורה המיושנים המחוברים לרשת החשמל, ובכך לחסוך חפירה מיותרת ומזהמת של תשתיות הפוגעים אנושות באיכות הסביבה. מטרתה לספק תאורת רחוב בטוחה הרבה יותר מתאורה חשמלית, תאורה  שהיא יציבה אמינה ובעיקר ירוקה ונקייה שמסוגלת לעבוד כל השנה, כל הלילה ובכל תנאי מזג האוויר. 

חברת לידסאן היא חוד החנית בתחום התאורה הסולארית, בעלת וותק וניסיון של למעלה מ- 12 שנים. עד כה בוצעו על ידה התקנות של אלפי גופי תאורה סולארית בכל רחבי הארץ שחצו שנים רבות ללא תחזוקה. התאורה הסולארית של לידסאן היא הפתרון היעיל, הירוק והמתקדם ביותר בשוק

שתף ברשת החברתית

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Linkdin
Share on Pinterest

Leave a comment